درباره ما
نمایندگی
هوشمند سازی
خدمات
محصولات
صفحه اصلی
 
 
   ثنام - سامانه ثبت نام اینترنتی مدارس

فرآیند ثبت نام دانش آموزان همواره یکی از دغدغه های مهم مدارس برتر می باشد. جذب دانش آموزان مستعد و استفاده از حداکثر ظرفیت مدرسه، جایگاه ویژه ای نزد مدیران و موسسان مدارس دارد. این فرآیند که در مدارس مختلف به روش های متفاوتی انجام می گیرد، دارای پیچیدگی ها و مشکلات خاصی می باشد. مسایلی از قبیل حضور غیر ضروری والدین در مدرسه جهت تکمیل فرم های اولیه، سهولت در ثبت نام دانش آموزان، اطلاع رسانی سریع و به موقع و همچنین تهیه گزارشات آماری دقیق و بروز مدیریتی از مشکلاتی است که مدارس هر سال با آن روبرو هستند.

 

انواع ثبت نام­های مدرسه را پوشش دهید.

سادگی و راحتی ثنام، این امکان را برای شما فراهم می­کند تا با حداقل دانش کامپیوتری، انواع ثبت نام­های مدرسه نظیر پیش ثبت نام ورودی جدید و میان پایه ای، ثبت نام اردو، سرویس، لباس فرم و ... را جهت مقاطع مختلف تحصیلی انجام دهید.

 

مراحل ثبت نام خود را به راحتی طراحی کنید.

در ثنام تمامی مراحل پیش ثبت نام مانند طراحی فرم اولیه پیش ثبت نام، تایید اطلاعات اولیه داوطلبان، آزمون ورودی، صدور کارت ورود به جلسه آزمون، مصاحبه حضوری و اعلام نتیجه نهایی پیش بینی شده است. شما می توانید با توجه به نیاز و روش کاری مدرسه خود، نسبت به انتخاب و اولویت بندی هر یک از مراحل فوق به راحتی اقدام نمایید. فرم ساز قدرتمند ثنام نیز امکان طراحی انواع فرمهای ثبت نام را برای شما فراهم می­آورد.

 

راحت و سریع اطلاع رسانی کنید.

ثنام ابزارهای موثری را در جهت تسهیل اطلاع رسانی به والدین و دانش آموزان در اختیار شما قرار می­دهد. امکان اطلاع رسانی کلیه مراحل ثبت نام از طریق پیامک و پیام های درون سیستمی از جمله این ابزارها می­باشد. والدین و دانش آموزان می­توانند با مراجعه به پنل شخصی خود در سامانه ثنام، در جریان اطلاعیه­ها و پیام­های مدرسه قرار ­گیرند.

 

گزارش­های دقیقی از ثبت نام های خود داشته باشید.

برخورداری از اطلاعات و گزارشات دقیق از آخرین وضعیت ثبت نام­ها یکی از دغدغه های مدیران می­باشد. در ثنام انواع گزارش­های مورد نیاز از مراحل مختلف ثبت نام­ها به صورت از پیش طراحی شده وجود دارد. با استفاده از گزارش ساز قدرتمند موجود در ثنام، امکان سفارشی سازی و افزودن گزارش­های جدید نیز وجود دارد. ارائه کلیه گزارشات از مراحل مختلف ثبت نام به صورت آنلاین با قابلیت چاپ و خروجی به اکسل از جمله امکانات این سامانه می­باشد.

 

به مدیریت مالی ثبت نام های خود سرعت ببخشید.

با استفاده از ثنام امکان نظارت کامل و دقیق بر عملکرد مالی ثبت نام­ها و شهریه­های دریافتی از دانش آموزان فراهم می­گردد. کلیه امور مربوط به تعیین میزان شهریه (ثابت، فوق برنامه و ... ) ، تخفیفات، مبلغ پیش پرداخت و تقسیط شهریه دانش­آموزان به سهولت انجام می گردد. امکان پرداخت آنلاین شهریه برای اولیاء و نیز امکان ثبت پرداختهای نقدی و چک­های­ والدین برای شما فراهم می­باشد. در نهایت گزارشات مالی متنوعی از میزان شهریه­های پرداختی دانش­آموزان، لیست بدهکاران و بستانکاران و ... در اختیار شما قرار خواهد گرفت.


برخی از ویژگی های سامانه ثنام

محیط کاربری آسان، جذاب

قابلیت نمایش در موبایل، تبلت و کامپیوترهای شخصی

قابلیت انطباق با انواع روش­های پیش ثبت نام مدارس

امکان تعریف کاربران با سطوح دسترسی مختلف

امکان تعریف ثبت نام های مختلف از قبیل ورودی جدید، میان پایه ای، سرویس و ...

بهره گیری از فرم ساز حرفه ای جهت طراحی انواع فرمهای پیش ثبت نام مدارس

امکان اطلاع رسانی کلیه مراحل ثبت نام از طریق پیامک و پنل شخصی اولیا

 اطلاع از آخرین وضعیت پیش ثبت نام­ها به صورت گزارشات آنلاین

امکان ثبت مراحل پرداخت شهریه­ در قالب پرداخت های نقدی، چک و ...

اختصاص درگاه الکترونیک به مدرسه جهت پرداختهای آنلاین

گزارشات مالی متنوع از پرداختی­های دانش آموزان و ارائه لیست بدهکاران و بستانکاران

امکان انتقال اطلاعات پذیرفته شدگان نهایی به نرم افزار مدبر و آموزیار


 جمعه, ۱۰ آبان ۱۳۹۸